I'm falling in love with your favourite song

0kommentarer

Hejhejhej

Är så trött, riktigt slapp. Som om jag inte haft ett enda ben i kroppen. Har troligen gjort för lite idag bara.
Hade volleybollturnering på skolan i alla fall och det var rätt kul. Kom hem vid två någon gång och däckade mer eller mindre i soffan. Somnade till och med en stund. Måste rycka upp mig lite, städa, packa osv. Imorgonkväll åker jag och mami till Gotland och mormor. Direkt därifrån blir det Sundsvall den 26. Så får väl ha lite framförhållning, se till att jag får med alla julklappar och sådär. Usch, jobbigt! Men snart Sundsvall, väldigt snart! Underbart!

Imorgon har vi avslutning på förmiddan och sen är det looov! Två dagar innan jul, lite konstigt faktiskt. Ska bli skönt med vila. Väldigt!

Nu ska jag slå på mando diao - Dance with somebody på högsta volym på min iPod och plocka/packa/ordna!
HEJDÅ!


Kommentera

Publiceras ej