Igår var jag högst upp imorgon är jag nedanför

0kommentarer

jag säger hej från ett väldans snöigt Sundsvall: Hej!

Idag var det uppstigning vid 5. Båten gick från Visby till Nynäshamn vid 08.05. Sedan gick min buss vidare till Sundsvall från centralen vid 14.00. Skulle egentligen ha varit framme runt 18 men självklart ville vintern visa sin betydelse och orsakade en försening på nästan 1,5 timme. Skönt. Håller på att bli dunderförkyld känns det som. Mesiga lilla jag. Vill verkligen inte bli sjuk, nu när jag är i Sundsvall. Till nyår och allt!
Så nu när jag kom hen till pappa har vi spelat lite med kinect. Alltså, rörelsesensortjosan till xbox. Hur jobbigt som helst! Fredrik och jag hoppade omkring som två galningar. Enda skillnaden var att han vann och jag låg och kippade efter luft efter varje omgång. Kul. Nu någon dag måste jag till stan också. Pengarna ska spenderas! Inte så svårt gjort.
Nä nu måste jag nog sova. Ska försöka sova bort de här början-till-förkylnings-symptomen.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej