För det var 17 år, 17 år i staden

0kommentarer

...Där jag växte upp också märker du hur fort det går

Fast ja, här har jag ju bott i 17 år. Eller? Snarare 4 månader, men nästan 17 år...

Idag är det min födelsedag! Jipppiiieeiei! Fick en iPod nano av mamma, jag avled. Ingen ny kvadratisk utan en äldre, bättre version! Jag tycket det är mycket bättre med en avlång så jag blev megaglad! Eftersom det är en utgående modell fanns den nästan ingenstans så jag har nu ett demoex. Men jag hoppas det ska fungera bra ändå, och jag är sååå glad! Den håller på att ladda nu faktiskt. Så fin är den! Han heter Nisse..! <3
Tror att uppladdningen avbröts förut, sladden hade lossnat lite ): Jag lyckas alltid göra så, jag misshandlar mina batterier. Min dator tex. Får skärpa mig, annars vill kanske inte Nisse vara med mig!

Har fått massa pengar från släkten, en superbra kokbok och en ansiktskräm från The body shop också. Underbart med födelsedagar alltså! Och nu är det snart jul, heheheheh.

Jaja, nu ska jag gå och städa lite för snart blir det andra ronden gäster. Vid 7 kommer några från klassen så då blir det kakor med mjölk och kladkaka. Mums. Jag har ätit konstant nästan hela dagen. Gott!


Här är min Nisse från en fotosession som han var med i för ett tag sedan... Men nu när han har mig har han beslutat att lägga ner modellkarriären. Synd, han är så snygg!

HEJDÅ

Kommentera

Publiceras ej