F r ä s c h t

0kommentarer

Min skola är fräsch!
Både igår och idag var matsalen stängd pga sanering eller liknande. Igår var det inget problem eftersom jag började jag vid 14.20 så då åt jag hemma. Men idag fick vi springa bort till sibylla och käka. I tidningen fick vi läsa om varför matsalen var stängd. Det hade tydligen kommit in råttor i källaren som kommit upp i matsalen under natten. Oerhört trevligt. Så idag sprang det runt en journalist och en tjej från radio. Extremt bra. Våran klass hade ju kunnat informera om att Andreas hade fått en mask i sin potatis härom veckan. Levande. Mys. Under matten tände någon idiot på en papperskorg också så det blev brandövning. Ut i kylan bara! Men vadå, det var ju en trevlig dag! :)

DNs artikel om råttorna --> http://www.dn.se/sthlm/frusna-rattor-har-intagit-skolkok-1.1220583

Neeeej, nu städar de ut mina vänner! Vem ska jag nu lämna mat till på dagarna?

Ja, nu blir det snart träning, heido!

Kommentera

Publiceras ej