30-08-2010

0kommentarer

Usch, jag är så rastlös.
Idag blev en väldigt konstig dag i skolan. Började rätt tidigt, vid 20 över åtta. Jag hittade salen vi skulle vara i men det var ingen lärare är där. Det var första individuellavalkursen för i år så jag kännde inga i den nya gruppen. Mitt val var ganska självklart, japanska steg 1. Så jag kommer dit, aspeppad, men läraren kommer aldrig. Det tar 20 minuter innan jag faktiskt går därifrån. Gick sedan till Syven och ber henne ta bort mig från fysiken och kemin. Sagt och gjort. Synd att min klass skulle ha det fram till sista lektionen vid 12.50. Så vid kvart i 9 går jag hem igen. Ganska skönt men ruskigt ovärt. Jaja, hoppas det faktiskt blir japanska på torsdag istället. Jag som har längtat.
Hur som helst, nu ska jag hitta något att döda lite tid med. Hörssss!

Snart kommer jag hem!

Kommentera

Publiceras ej