27-08-2010

0kommentarer

Det är dags för fredagsmyyyys!
Slut på veckan, äntligen! Trodde aldrig den skulle ta slut. Så nu sitter jag här med en halv påse godis i skålen. Den andra halvan är i magen, gooooott. Idag blev det en rätt kort stund i skolan. Hade matte på morgonen. Fortsatte sedan med kemi. Jag satt och kollade på när klassen skrev ett test, jag behövde inte göra det eftersom jag redan läst kursen. Skoj. Fortsatte med en rätt tidig lunch. Sen hade vi ett enormt hål till fysiken. Fann det onödigt att gå eftersom jag läst det också. Så jag var väl hemma vid 12.

Håller på att kolla blijetter hem nu också. Får se om det blir buss eller tåg men kommer mest troligen hem v 36. Skönt, kan knappt vänta!

På mina två veckor i Sthlm har jag sett två "kändisar"! Första jag såg var inne i stan med Julia och Moa när vi skulle handla. Vem såg vi på gatan om inte....(trummvirvel) Pernilla Wahlgren! hahahahha, nu kommer jag dö lycklig.
Andra var igår på centralen när vi skulle från pendeln till tbanan för att åka till museét. Då var det en man med rött krulligt hår på ända. Ingen mindre än Erik Hassle. Jag är ganska kool, i händelsernas centrum juh! heheh.

Over n out from Jakobsberg.

Kommentera

Publiceras ej