26-08-2010

0kommentarer

Bättre nu. Blir inget Sundsvall för mig i helgen. Däremot blir det nog helgen vecka 36, alltså som två veckor. Det är ännu lite oplanerat men blir förhoppningsvis av. Idag började dagen på naturhistoriska riksmuseét eller vad det heter. Kollade på lite utställningar. Jag och min kära klass av naturvetare jublade av lycka. Naaaaat.

Kallare nu, mer mot hösten.Ganska skönt faktiskt. Hade dock kunnat hoppa över vintern. Onödig som få. Kanske en liten fördel med att bo ca 50 mil söder om Sundsvall. Har liiite svårt att se det nu bara.

Men det är sällsamt vacker, här kommer hösten igen
det är kallt som i stenhus, det doftar av regn.

- Mareld med Lars Winnerbäck

Imorgonär det en ny dag, en bättre dag. Försöker tänka så i alla fall. Vi får se hur det blir. Nu ska jag väl försöka sova lite, om jag ska orka upp imorgon dvs. Hoppas ni har det bra, bättre än mig.
Kärlek.

Finns det något bättre än en kylig, klar höstdag med isblå himmelm och oranga blad på träden? Det regniga och blåsiga kan man dock hoppa.

Kommentera

Publiceras ej