19-08-2010

0kommentarer

Hola!
Igår var jag, Julia och Moa inne på grönan och åkte karuseller från öppning till stängning. Väldigt trevligt, väldigt! Sen åkte vi hem och jag gick och la mig ganska snabbt, trött som en gris.
Idag vaknade jag av att hemtelefonen ringde. Självklart slutar det ringa när jag väl släpat mig upp. Menmen. Julia och Moa sov som små barn och jag var alldeles för pigg för att somna om. Så jag drog på mig löparskorna och tog en runda. När jag kom hem hade Moa vaknat. Vi försökte väcka Julia. I en halvtimme. Sen gav vi upp och åt frukost. Sen har vi bara drygat, gjort oss i ordning osv. Snaaaaaaaaaart ska vi ta oss med pendeln in till stan. Jag måste köpa nya skor (mina andra är i bitar) och något att ha på mig imorgon. En garderob full med kläder men inget att ha på sig. Huga. Skola imorgon... Ny skola. Jaja, det löser sig.
Nuuuuu ska vi försöka snabba oss lite så vi kommer iväg!
hejda!

Kommentera

Publiceras ej