16-08-2010 Inflyttad

0kommentarer

Nu bor jag väl i Stockholm. Verkligen bor här. Har faktiskt ett hemnr med 08 som riktnummer. 08.
Kom hit igår på dagen, hade tagit båten från Gotland vid 7. Pendeln hem och sen blev det barnkalas för kusinen. Mysigt de. Blev lite småjobbigt att brotas i 1656526355143 timmar när man gått upp vid 5 bara. Skön..T
Idag vaknade vi runt tio och åt frukost. IKEA sedan, jag är fattig nu! Handlade massa bra komplement till min garderob, en spegel lådor till bokhyllan, krokar och lite annat trevligt.
Såhär ser mitt rum ut uppifrån ungefäääääääääär:
Ty..P.
Sprang och tog lite bilder nyss på rummet också... Det är stökig..t... Men jag har fått in nästan alla grejer, bara en låda kvar
stökigt skrivbord och obäddad säng. Illa.
Organiserad garderob! <3 Ja, iallafall för mig...


Imorgonkväll kommer Moa och Julia! På onsdagen blir det grönan with em, najs. Innan de åker hem på lördag ska väl förhoppningsvis massa annat trevligt hinnas med.

Skolstart på fredag. Jag kommer tydligen gå i NV2b. hahaha ingen A:are av mig längre!
Skriver mer om Gotland imorgon och lägger upp bilder. Innan jag somnar på datorn dvs.
Gonaaaaaaaaaaaatt
Over n out - Stockholmsbon

Kommentera

Publiceras ej