04-08-2010

0kommentarer

Hola!
Tänkte slänga upp lite bilder från igår bara.
Var ju och grillade på dyket, väldigt trevligt tyckte jag iallafall :) Vi hann med charader, grilla korv i minst tre omgångar och massa marshmallows däremellan. Dessutom spelade vi kubb. När vi precis börjat spela är det någon i mitt lag som säger "Uuuusch, det luktar bajs". Alla känner det och börjar kolla på backen runt omkring sig. Issa säger "här borta luktar det jättemycket. Här med!". Jag bryr mig inte så mycket och går för att plocka upp en kastpinne. Är inte pinnen kladdig? Självfallet. Jag släpper pinnen i shock och kollar på handen. Usch. Jag ska inte gå in på detaljerna. Alla går på någon meters avstånd från mig där jag står, med bajs i handen. Gick ner och tvättade av handen i vattnet och när jag kommer tillbaka hör jag hur några skriker. Issa har självklart fått under skon. Hahahhahaha. Förutom hundägare som inte kan plocka upp efter sig var det väldigt trevligt!Min korv är den ensamma tjockisen.Arga Moa får avsluta.
Fler bilder infinner sig på facebook!

Kommentera

Publiceras ej