03-08-2010

0kommentarer

Chacha bloggen!
Woosh, fullspäckat schema ligger framför mig nu! Snart ska Issa och Olivia hit och vi ska förbereda inför kvällen. Alltså: vi ska köpa grill och marsmallows. Tonight är det grilltajm på dyket eftersom det är... Typ fyra dagar tills jag flyttar. FYRA jävla dagar. Nej vänta, det är tisdag idag. DÅ ÄR DET TREE! :o SHIIIT! Får lite panik nu. Fattade det först i fredags tror jag. När jag låg och försökte sova. Insåg att det var jag som skulle flytta, jag! Innan har jag sagt det "men ja, om en månad flyttar jag" utan större eftertanke. "gud va hemskt" säger någon. Vadå tänker jag, vad är det som är så farligt med att flytta? I fredagskväll slog det mig. Jag grät och grät och grät. Sanslöst. Jaja, hoppas på en trevlig kväll ikväll iallafall!

Igår var jag på bio också. Såg en helt grym film vid namn inception. Riktigt bra film men inte riktigt vad jag väntat mig. Hade fått höra "en av de bästa filmerna någonsin" osv, utan förhoppningar hade jag nog avlidit. Nu satt jag bara kvar med en hjärna på högvarv, funderandes medans handen kliade bakhuvet. Skulle självklart rekomendera den och längtar tills jag får se den en andra gång, då kan man kanske förstå alla konstiga förklaringar.

Så på fredag åker jag ner till Stockholm och våran underbara lägenhet. Inte så stor men absolut mysig! Då blir det att tapetsera och måla mitt rum. Har varit och köpt jättefina tapeter på happy homes. Slänger in en liten bild på motivet. Men det är bara en vägg som ska vara så. Övriga väggar kommer vara målade i nästan samma färg som de ljusa, nästan vita blommorna. Sen ska jag skruva ihop min nya säng(sätta på benen på madrassen...) också. Vi ska köpa nya sängar till båda mig och mamma. Det bästa är att min kommer vara 120 cm bred. Fruktansvärt skönt!

Ska försöka skriva något mer när jag kommer in i lägenheten och lägga upp lite bilder på målningen/tapetseringen! Men nu; Adiós!
Ser inte fullt lika platt ut i verkligheten. Lite guld som inte syns och sådär.

Kommentera

Publiceras ej